Bonusy alebo Čo inde nenájdete

Zbavujeme klientov starosti o tovar, ale to nám nestačí. Chceme byť lepší. Preto sa od začiatku snažíme, aby sme vám ponúkli viac ako si dokážete zabezpečiť sami.

Kamera je všade

Nahrávame všetko čo sa dá a ukazujeme vám to ihneď po nahraní. Chceme aby ste videli a mohli skontrolovať váš tovar odkiaľkoľvek.

Začína sa to pri prijatí tovaru na sklad, kedy si môžete pozrieť ako prijatý tovar vyzerá a prípadne podľa toho upraviť názov, alebo reklamovať u dodávateľa dodanie nesprávnej farebnej kombinácie.

Dôležité je zaznamenávanie procesu balenia. Viete spätne overiť čo sme skutočne do zásielky vložili aj ako sme tovar zabalili. Pri nezhodách so zákazníkom, keď reklamuje neúplnú zásielku, mu máte možnosť zaslať dôkaz o jej obsahu.

Informovanie zákazníka cez SMS a email

Ak zákazník vie o tom, v akom stave je jeho objednávka a kedy mu príde od vás tovar, zlepšíte si tým celkový dojem z objednávky a percentuálne znížite počet neprevzatých zásielok.

Práve z týchto dôvodov informujeme zákazníka o odoslanej zásielke SMS správou a emailom. Zákazník vie kedy mu bude zásielka doručená, kto je odosielateľ, aká je jej hmotnosť a dobierka a v neposlednom rade aj číslo zásielky. To je dôležité najmä pri poštových zásielkach, kedy poštári často nevložia do schránky oznámenie o uložení zásielky. S podacím číslom si zákazník vie zásielku vyhľadať na pošte aj bez oznámenia.

Vzdelávanie

Chceme aby ste mali viac objednávok. Keď sa bude dariť vám, budete cez nás posielať viac zásielok. Preto sa snažíme poskytnúť vám viac informácií pre lepší predaj. Okrem osobných rád na základe skúseností aj formou knižnice, ktorá je pre našich klientov stále dostupná. Máme v nej knihy o obchode, účtovníctve, marketingu, motivácii, aj knihy pre osobný rozvoj.