Ako pracujeme pre vás

Tvoríme skladové oddelenie vášho eshopu. Máme na starosti prijímanie a vyzdvihovanie tovaru od dodávateľov, skladovanie, balenie a odosielanie koncovým zákazníkom.

Outsourcing skladovania poskytujeme ako službu pre vás – vy ste naďalej predajca aj prevádzkovateľ eshopu, získavate objednávky, vyberáte dodávateľov a tiež ste príjemca dobierok a úhrad za tovar. Na konci mesiaca vám vystavíme faktúru za naše služby podobne, ako to teraz robí kuriérska firma. Len s rozdielom, že od nás získate kompletnú starostlivosť o tovar od prevzatia až po doručenie.

Neprichádzate do styku s tovarom (tovar od dodávateľa môžeme prijať priamo my), ale máte ho stále pod kontrolou – v evidencii skladu a zásielok dostupnej cez internet a prostredníctvom kamier snímajúcich prijímanie tovaru a balenie zásielok.

Riadite a sledujete nás na diaľku, cez webový prehliadač – klientske rozhranie, automatizované API rozhranie, email a telefonicky.

Klientske rozhranie

Cez webové klientske rozhranie odosielate nové zásielky, sledujete odoslané, aj stav zásob na sklade. Do webovej aplikácie pristupujete cez šifrované spojenie kedykoľvek cez internet, bez potreby inštalácie software do vášho počítača.

Proces – príklad spolupráce s eshopmi

Tovar a naskladnenie

Sami si vyberáte dodávateľov a objednávate tovar, aby ste ho mali pripravený u nás na sklade, alebo ho objednáte až po objednávke od zákazníka a ku nám ho doručí váš dodávateľ, alebo ho v rámci Bratislavy vyzdvihneme do 2 hodín.

Vybavenie objednávky

Prijmete objednávku od zákazníka, po jej overení (napr. emailové alebo telefonické potvrdenie zákazníkovi) zadáte novú zásielku do klientskeho rozhrania. Manuálne cez webové rozhranie, alebo automatizovane.

Na základe zadanej zásielky vytlačíme faktúru a doklady priložené ku zásielke, tovar zabalíme podľa dohodnutého spôsobu (alebo tak, ako spresníte v poznámke pre konkrétnu zásielku) do krabíc, obálok, fólie, bublinkovej fólie, či papiera. Ku zásielke pripravíme expedičné dokumenty (adresný štítok, šek pre poštové zásiely, podacie hárky).

Zásielku odošleme kuriérom, poštou alebo pripravíme na osobný odber v našom sklade a na mobil pošleme zákazníkovi SMS správu s informáciami o zásielke a vašou značkou. V klientskom rozhraní nájdete video z balenia, znenie SMS správy aj podacie číslo zásielky.

Následný servis

Odoslané zásielky a stav kuriérskych zásielok vám každý večer reportujeme emailom, aby ste mali o prehľad svojom tovare. Po doručení a vyplatení zásielky (ak bola na dobierku) vám príde dobierková suma na účet. Ak zásielka nie je doručená, alebo nie je možné zákazníka zastihnúť, inštruujeme kuriérsku spoločnosť alebo automaticky podávame reklamáciu. Vy tak nemáte na starosti ani administratívu.

Máte otázky?

Kontaktujte nás, uvidíte ako nastavíme spoluprácu s vami tak, aby ste získali čo najviac.